After Read Like & Follow Wangore Blogger ( thank's )

Tuesday, December 28, 2010

Last Dat At My Heaven Sweet Home Sweet

tadi , aku kemas2 barang nak pindah katekan , aku sorang je lah , sbb aku nak dok ruma bujang (: , aku kemas2 wah  penat jugak eah serius , then setiap kali aku pk , mcm mne lah dengan kehidupan masa akan datang kat aku nnty , aku takot , then aku tanak pk ape2 dah , then aku tgk muke mak aku , ayah aku , wah nak nages siot.nak kene biase kan ni , yelah sbb aku nak hidup berdikari , nak rase mcm mne susah nye hidup tangong diri sndiri tanpa ada ibubapa di sisi :'( , then pada mulai harini , aku tak deactive account tapi aku jarang gila gila lah nak online , yela keje balik ruma lepak jap then tido , esok pagi bgun keje balik mcm biase lah , makan minum dngan cara sndiri bhai , semua kene tangong diri sndri wah , serius aku nak belaja dari skrg sbb nanty time aku dah besar lagi dah tua akan jadi jgak , kepada kawan kawan facebook ku yang mengenali  aku nak mintak maaf dalam segi bahase aku , kalau aku terkasar bahase ke ape ke , aku mintak maaf lah , yela coz aku skrg ni jarang sgt2 online and then malam ni last aku online kan ? hais , aku ckp mcm tuh pown aku takot korang mati bila ka time aku tk online aku takdapat mohon maaf dari korang XD , btw doa2 kan lah aku selamat kat sana rumah bujang nnty , kiteorang mungkin ade 4 orang dalam 1 ruma , buat sementare tuh kiteorang berdua je , btw thanks read my blog (':